Palaute

Kiitos palautteestasi!

Anna meille palautetta!


Mikäli palautteesi koskee Pirkka-, K-Menu- tai Euro Shopper -tuotetta, valitse se alla olevasta valikosta. Tällöin palautteesi ohjautuu vastattavaksi Ruokakeskon kuluttajapalveluun.

Jos haluat antaa palautetta jostain muusta tuotteesta, valitse valikoista Kauppaa. Pääset tämän valinnan jälkeen valitsemaan tuotteen ostopaikan tai kaupan, jolle haluat lähettää palautteesi.

Kaikki palautteet ovat tervetulleita voidaksemme kehittää toimintaamme ja parantaa palveluitamme.

Tuotteita koskevissa reklamaatiotapauksissa muistathan myös säilyttää tuotepakkauksen ja näytteen yhteydenottoomme asti. Kiireellisissä tapauksissa voit olla yhteydessä kuluttajapalvelumme maksuttomaan numeroon 0800 0 1000 (palvelee arkisin klo 9-13). Kerrothan myös tuotteen ostopaikan. 

Jos palautteesi koskee muita tuotteita kuin Pirkka, K-Menu tai Euro Shopper, niin valitse ”Palautteesi koskee” –valikosta ”Kauppaa”.
 
Pakkauksessa mahdollisesti olevat kellonaika, kirjain-numerosarja tai muu vastaava koodi.

Mikäli palautteesi koskee K-ruokakaupan tarjoamaa verkkokauppaa, valitse kauppa oheisesta kentästä. Mikäli haluat antaa palautetta citymarket.fi-verkkokaupasta, pääset antamaan palautetta tästä linkistä!

Ole hyvä ja kirjoita palautteesi alla olevaan kenttään.

Tarkista postinumeron muoto: 12345

Mikäli haluat palautteeseesi vastattavan, anna joko puhelinnumero tai sähköpostiosoite.