K-citymarketeissa Nenäillään taas hyvän asian puolesta

K-citymarket on myös vuonna 2014 yksi Nenäpäivä-kampanjan virallisista Nenäkauppaketjuista. Ruokakesko Oy:n, K-citymarket Oy:n sekä Nenäpäivän mittavan yhteistyön tavoitteena on innostaa kaikki suomalaiset mukaan edistämään kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän toteutumista.

Yhteistyö on suomalaisessa hyväntekeväisyyskentässä laajin koskaan toteutettu kokonaisuus, ja sen tavoitteena on kerätä ennätyssumma lasten auttamiseksi. Myös henkilökunta kannustetaan osallistumaan omilla Nenäpäivä-tapahtumillaan.

"Niin K-ryhmä, K-ruokakauppiaat henkilökuntineen ja tavarantoimittajat sekä erityisesti asiakkaat pääsevät talkoohengessä tekemään hauskaa yhteistyötä hyvän asian puolesta. Nenäpäivä tukee ketjujemme arvopohjaa monella tavalla”, kertoo Ruokakeskon tavarakaupan johtaja Ari Akseli.

Nenäpäivää voi tukea esimerkiksi hankkimalla punaisen Nenän (1,99 €/kpl) K-kaupasta. Ostamalla yhden Nenän lahjoittaa esimerkiksi koululounaan kymmenelle nepalilaislapselle.

Mikä Nenäpäivä?

Nenäpäivä auttaa kehitysmaiden lapsia. Nenäpäivä-kampanjan järjestää Nenäpäivä-säätiö. Säätiön toiminnassa on mukana yhdeksän järjestöä, jotka vievät avun tehokkaasti perille: Suomen UNICEF, Kirkon Ulkomaanapu, Suomen Punainen Risti, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi, Fida International, Suomen Lähetysseura, Solidaarisuus ja Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK.

Nenäpäivän keräysvaroilla tuetaan pitkäkestoisia kehitysyhteistyöhankkeita, jotka keskittyvät lasten oikeuksien monipuoliseen edistämiseen kehitysmaissa.

Suomen kahdeksas Nenäpäivä-kampanja järjestetään 9.10.–9.11.2014. Nenäpäivä-kampanja huipentuu Nenäpäivänä 7.11. Nenäpäivä-show’hun Yle TV2:lla.

Koululuokille tarjolla Nenäpäivä-työtä

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.