Yleistä:
Mikä on K-Citymarket.fi-verkkokauppa?
K-Citymarket.fi-verkkokauppa on Kesko Oyj:n uusi palvelu, jonka kautta voit helposti ostaa laajaa K-Citymarket-ketjun käyttötavaran valikoimaa.
Voinko tilata K-Citymarket.fi-verkkokaupasta elintarvikkeita?
K-Citymarket.fi-verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman käyttötavaran tuotteita ja ruoan verkko-ostoksissa sinua palvelee K-Ruoka.fi-verkkokauppa.
Voinko yhdistää K-Citymarket.fi- ja K-Ruoka.fi-verkkokauppojen tilaukset?
K-Citymarket.fi ja K-Ruoka.fi ovat erillisiä verkkopalveluja eikä tilausten ja toimitusten yhdistäminen ole tässä vaiheessa mahdollista. K-Ruoka.fi:stä on mahdollista tilata ruokaa ja rajattua käyttötavaran valikoimaa omasta kaupastasi. K-Citymarket.fi-verkkokaupasta löydät laajan käyttötavaran valikoiman, joka on tarjolla valtakunnallisesti.
Ostaminen verkkokaupasta
Miten teen ostoksia?
Voit selata tuotteita tuotekategorioittain tai hakemalla tuotteita tuotenimellä sivun yläreunassa olevan hakutoiminnon kautta. Voit lisätä tuotteen ostoskoriisi klikkaamalla ostoskori-kuvaketta tuotteen tuotesivulla.
Kun olet löytänyt mieleiset tuotteet ja siirtänyt ne ostoskoriisi, voit siirtyä viimeistelemään ostoksen kassalle. Täytä ensin yhteystietosi (nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi), valitse sitten sopiva toimitustapa ja mieleisesi maksutapa. Kun olet hyväksynyt verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot voit siirtyä maksamaan tilauksesi. Maksaminen tapahtuu turvallisesti maksupalvelussa eikä verkkokauppa tallenna maksutietojasi. Onnistuneen maksun jälkeen siirryt kiitos tilauksesta -sivulle ja saat sähköpostiisi tilausvahvistusviestin.
Onko verkkokaupassa samat hinnat kuin myymälöissä?
Lähtökohtaisesti verkkokaupassa on samat hinnat kuin myymälöissä, mutta joissain tilanteissa yksittäisten tuotteiden hinta voi erota myymälöiden hinnoista. Tuotteen myymälähinnan voit varmistaa ottamalla yhteyttä kyseiseen myymälään. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.
Miksi joudun antamaan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen tilaukselle?
Sähköposti ja puhelinnumero ovat pakollisia tietoja, jotta voimme toimittaa tilauksen sinulle sekä lähettää sinulle tilaukseesi liittyviä viestejä. Lisäksi kuljetusyhtiö tarvitsee yhteystietojasi ilmoittaakseen tilauksen saapumisesta noutopisteeseen tai sopiakseen kotiinkuljetuksesta. Emme käytä sähköpostiasi ja puhelinnumeroasi markkinointitarkoituksiin, jos et ole antanut siihen suostumusta.
Voinko varata tuotteen myymälään verkkokaupan kautta?
Tuotteen varaaminen verkkokaupasta myymälään ei ole vielä mahdollista. Kehitämme kuitenkin palveluamme jatkuvasti ja tuomme uusia ominaisuuksia asiakkaiden käyttöön.
Voinko tilata verkkokaupan tuotteita puhelimitse?
K-Citymarket.fi-verkkokaupan tuotteita voi tilata ainoastaan verkkosivuston kautta. Asiakaspalvelumme opastaa mielellään verkkokauppatilauksen tekemisessä.
Miten kauan tuote pysyy varattuna ostoskorissa?
K-Citymarket.fi-verkkokaupassa ei ole varaavaa ostoskoria. Tuotteen saatavuus asiakkaalle varmistuu kun varasto käsittelee tilauksen.
Voinko tilata eri osoitteeseen tai (lahjaksi) toiselle henkilölle?
Voit tehdä tilauksen eri osoitteeseen ja/tai toiselle vastaanottajalle. Täytä tällöin yhteystiedot-kenttiin tilauksen vastaanottajan tiedot. Jos haluat tilausvahvistuksen itsellesi, laita sähköposti-kenttään oma sähköpostiosoitteesi.
K-Tunnus
Mikä on K-Tunnus?
K-Tunnus on Keskon digitaalisissa palveluissa käytettävä tunnistautumisväline. Voit siis kirjautua useisiin palveluihin käyttämällä samaa tunnusta ja salasanaa. Jos sinulla ei vielä ole K-Tunnusta, voit luoda sen helposti täällä.
Onko K-Tunnus pakollinen, jotta voin tehdä ostoksia verkkokaupassa?
Et tarvitse K-Tunnusta verkkokaupasta tilaamiseen, mutta tunnistautumalla palveluun ostaminen on helpompaa ja nopeampaa. Kun olet liittänyt Plussa-kortin numeron K-Tunnukseen, saat kerättyä Plussa-pisteet helposti myös verkko-ostoksista.
Miten luon K-Tunnuksen?
K-Tunnuksen luonti on helppoa. Valitse sivun oikeasta yläkulmasta ”Kirjaudu” ja sen jälkeen avautuvasta näkymästä ”Luo K-Tunnus”. Tunnuksen luomiseen tarvitset vain nimesi, sähköpostiosoitteen ja salasanan. Tunnuksen luominen ei vaadi Plussa-korttia, mutta voit halutessasi tunnistautua vahvasti ja liittää Plussa-tietosi K-Tunnukseen. Tarkemmin K-Tunnuksesta ja sen luomisesta voit lukea täältä.
Tekniset kysymykset ja tietoturva
Onko verkkokaupan käyttäminen turvallista?
Kyllä on. Käytämme tilauksen siirroissa aina suojattua HTTPS-yhteyttä, joka estää tietojen joutumisen vääriin käsiin ja maksaminen on suojattu SSL-suojauksella.
Mistä saan lisätietoja liittyen tietosuojaan ja tietoturvaan?
K-ryhmän tietosuoja- ja tietoturvakäytännöistä on kerrottu tietosuojaselosteessa, joka on luettavissa täältä.
Mitä tietoja K-Citymarket-verkkokaupalla on minusta?
Voit tehdä GDPR-tietopyynnön Keskon palvelussa https://tietosuoja.kesko.fi